dissabte, 7 de març del 2015

prova

Estimat jaume petit , ahir no vaig poder escriura ,la prova que ham varen fer va esser una mica dolorosa ,per tant quan vaig arribar a casa com i habia la Maria jo ham vaig estirar i reposar ,soposo que tot estará bé ara fins que no tingui resultats seguirem:la teta va entrar ham mi a quirofan ,ja saps ès com la seva casa ,pasa mès hores alla que en el seu pis,i així jo tambe estava mès tranquil-la ).
Deixem el tema avui a vingut el tiet Venancio ham la Paqui ,hem buscat un pis per setmana Santa,ells no poden passar sense pujar ,apart que surten tots a la procesor ,estaran el c\Nou crec que anira bé ,aqui a casa no i cabem i ells son 5 de colla,ja tornem a parlar de aquesta setmana que per mi era molt significativa ,de casa tots sortiam i han començat a perdres les persones mès intimes,iel cor et diu desapareix ,marxa a un altra lloc i així els records no et faran malt ,que trist tenir que marxar de un lloc perque el que recordes et fa malt,jo se que tu la procesor no es el que mès t`agradaba pro el meu papa el meu germa i a mi ham feia molta il-lusió ,tu com tenies feine ham els teus nens:donabes prioritat ,sorties per mi i ara ni tu ni jo ,en fi altres temps .
Aquesta tarda vaig a la residencia de avis ,ès el dia del voluntariat i estem convidades,pasarem la tarda i xarrarem una mica ham ells ,ja t`explicaré ,Bé fill anem a dinar pro ham despedeixo com sempre ,ham un t`estimo molt gran t`estimo .................................mama papa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada