dimarts, 13 de juny del 2023

SANT ANTONI

 BONA Tarda fill  FA uns quans dies que no m`havia possat ,vaig tornar a pasar la Covid) no a set com la primera vegada pro si va esser com una grip ,ha costat remuntar ,has de comtar que jo soc mès gran ,llavors ham costa referma ,pro ara ja ho ting passat i que no torni ,

MIra buscan per el tf surten historietas ,que jo ham sento identificada ,una de un SR que diu si jo hagues pensat per un moment que vaig surtir de casa tu vares tenir un infart ,jo no hagues marxat ,i ara nomes demano uns minuts per despedirma ham un peto una abraçada un adeu ,un ens tornarem a trobar nomes demano uns minuts )  i com aquets molts que jo molts faig meus si jo quan ham vares dir mama fins dema et prometo que parlarem una bona estona ,avui estic cansat i m`hen vaig a dormir ,i ham vares fer un peto l`ultim peto ,perquè l`endama a les 9 quasi set minuts ens deixaves per no veuret mai mès .SI que et veig a cada instant perquè et porto al meu cor ,totes les hores de la meva trista vida ,i sè l`hora perque al felotge ès va parar ,si fill ès va parar fins avui al tenim en aquesta hora .

BÊ avui ès SANT ANTONI ,la festa de la nostra montanya ,recordes al que ens divertiem ,tot al dia alla a dalt ,a misa despres al dinar popular ARROS que mengat assentats al terra era bonisim ,avui tambe ho han fet ,tot i que el temps era insegur ,varen anunciar tempestes importans tot al dia ,pro crec que han pogut dinar tranquils ,despres a començat a tronar i a caigut una bona tempesta ,per tant la festa les sardanes la rifa del xai ,bè tot allo que son tradicions  sè auran suspes ,

TAMBE avui ès l`aniversari de la mort del tiet JORDI i el SANT de la tieta ANTONIA ,estan a TORDERA le trucat per felicitar-la a anat a celebraro ham el JORDI L^OLIVIER i la nena ara està mèsalla que aqui la neta els fa molt feliços .

ESTIMAT diun que si penses i parles de la persona que ens a deixat mai sera ausent ,doncs fill tu sempre ham nosaltres i nosaltres ham tu t`estimat t`estimem i t`estimarem fins al ultim alè de la nostra vida ,rep estimat un peto dels teux mil            mama papa                

1 comentari:

  1. Bon dia Jaume petit !! Com diu la teu mare tenim una néta preciosa i ens a portat molta felicitat a les nostres vides i en el teu cosí ja no en parlem ,tu sabies l'ho important que era tenir una criatura.doncs pots imaginar com està de feliç,s, estic segura que ella on estiguis el veus feliç ... t'estimo mil petons el vent ❤️😘

    ResponElimina