dissabte, 30 de setembre del 2023

per tu unic t`estimo

 MOLT ESTIMAT FIll─AVUI es dissapta 30 de SETEMBRE ,hem mirat una pelicula ham el papa ,ara ell fa bici estatica i jo estic intentant que tingis noticies nostres ,que no sè si t`arriben ,no he escrit desde la arrosada per SANT ANTes diu diver ONI la veritat la gent va respondra ,CAMPRODON quan vol es un poble que les seves tradicions les conservan ,i tambe en participen,et dire que estic mès bè del genoll no per tirar cuets pro ja no vaig a OLOT  ,ara ting que ferla a casa ,de moment fins el dia 10 que ham visitara el traumatoleg que ham va operar ,bè aixo espero perque he tingut molts entrebancs .

EL PAPA esta millor pasa una temporada mès tranquil ,la teta i els nens estan be en MARC esta estudiant a BAnyoles un grau superior de educaciò fisica ,ell vol ser bomber pro fins els 21 anys no pot entrar ,per tant mestres fa això l`ORIOL ell ham el seu futbol ès molt bon nen i la petita bè ara la seva mare la portat a un concert a la fundaciò MAP ,dema volian anar a la platja fa molt bon temps ,pro nosaltres tenim un dinar de 50 anys de casats i anem 4parelles .LA semana pasada va esser la festa de LLANARS i tots varem anar a casa els tiets  varen venir el teu cusi JORDI l`OLIVIER i la petita STEL_LA ,deu ni do ja estan ben distrets ,ès molt guapa i carinyosa ,es fa tat  estimar ,varems anara un espectacle de un grup que arrastra molta gent ,cantan cançons del 60 -70 -80- i tothom balla ,jo vaig tenir que seura perque la cama no tira t`agradaria es diu diver -siones et ivaig imaginar en alla ballant semblava que et veia 

MIRA fill com pots veura sempre estas al meu cap al meu cor ting tanta falta de tu ,que tot ham fa pensar si fosis nostra costat ,per això tèstimo tant i sempre tèstimarè fins l`ultim ele 

rep mil petons de tots nosaltres        mama papa 

1 comentari: